Tinjau Malaysia Merketplace

.

Perhatian!!!! Blog ini sekadar memudahkan peminat-peminat filem lama mencari dan menonton sahaja. Dengan ini cerita-cerita tersebut tidak akan terpapar sekiranya "youtube uploader" tersebut membuang cerita-cerita mereka dari akaun youtube.. Harap Maklum... TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG. SEMOGA TERHIBUR. KLIK BANNER IKLAN IANYA TIDAK MENGANGGU TONTONAN.. TQVM






----TIP MENONTON KLIK SINI----
----NAK DOWNLOAD? LIHAT CARA-CARANYA DISINI----

Wednesday, June 30, 2010

Marah-Marah Sayang 1987

Marah-marah Sayang di arah oleh Johari Ibrahim

Lakonan:Ebby Saiful : (Pelakon Utama) Norlida : (Pelakon Utama) Dato Shah Rezza : (Pelakon Utama) Isma Aliff : (Pelakon Utama) Liza Abdullah : (Pelakon Utama) Noreen Noor : (Pelakon Utama) .
Rostam, Roslan dan Rosdin dibuang kerja kerana terlalu leka bermain muzik. Mereka masing-masing jatuh cinta dengan Salina, Sarina dan Safina, tetapi gadis itu menolak cinta mereka mereka. Rostam dan kawan-kawannya tidak pernah putus asa walaupun Salina dan sahabatnya melakukan pelbagai cara untuk menyakitkan hati mereka. AKhirnya tiga pasangan remaja itu berkahwin dengan syarat-syarat tertentu. Tetapi setelah berkahwin Rostam dan kawan-kawannya melanggar semua syarat berkenaan dan akibatnya rumahtangga porak peranda.





Iklan Sikit.. Klik ler apa yang patut.




























Tamat

Iklan.. Klik Yer.. Tak Join Pon Takpo...TQ




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

.

.