Tinjau Malaysia Merketplace

.

Perhatian!!!! Blog ini sekadar memudahkan peminat-peminat filem lama mencari dan menonton sahaja. Dengan ini cerita-cerita tersebut tidak akan terpapar sekiranya "youtube uploader" tersebut membuang cerita-cerita mereka dari akaun youtube.. Harap Maklum... TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG. SEMOGA TERHIBUR. KLIK BANNER IKLAN IANYA TIDAK MENGANGGU TONTONAN.. TQVM






----TIP MENONTON KLIK SINI----
----NAK DOWNLOAD? LIHAT CARA-CARANYA DISINI----

Sunday, June 20, 2010

Studio Jalan Ampas - Dalam Kenangan

Malay Film Productions No. 8 Jalan Ampas, Off Balestier Road, Singapore. Itu lah alamat sebuah studio di zaman kegemilangan filem-filem lama. Terima kasih kepada mediaselatan yang meng' upload' dokumentari beliau untuk tatapan kita.




Mungkin anda teringin untuk melawati Studio Jalan Ampas ini. Walaupun di khabarkan studio tersebut tidak dijaga oleh Kerajaan Singapura. Mungkin kesan-kesan peninggalannga dapat menggamit kenangan kepada nostalgia filem melayu. Bagi yang berduit rasanya tiada masalah untuk kesana. Booking flight booking hotel .. zass pegi je la tengok... tapi bagi yang kurang berkemampuan dan ingin juga pergi melawatinya boleh la cuba layari blog ini http://temasekbajet.blogspot.com/  mungkin ianya boleh membantu..




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

.

.