Tinjau Malaysia Merketplace

.

Perhatian!!!! Blog ini sekadar memudahkan peminat-peminat filem lama mencari dan menonton sahaja. Dengan ini cerita-cerita tersebut tidak akan terpapar sekiranya "youtube uploader" tersebut membuang cerita-cerita mereka dari akaun youtube.. Harap Maklum... TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG. SEMOGA TERHIBUR. KLIK BANNER IKLAN IANYA TIDAK MENGANGGU TONTONAN.. TQVM






----TIP MENONTON KLIK SINI----
----NAK DOWNLOAD? LIHAT CARA-CARANYA DISINI----

Thursday, July 1, 2010

Da Di Du 1981

Da Di Du filem tahun1981 Diarah oleh Datuk Aziz Sattar dan antara pelakon-pelakonnya ialah A. R . Badul : (Pelakon Utama) Ibrahim Pendek : (Pelakon Utama) Datuk Mahmud June : (Pelakon Pembantu) Dian P. Ramlee : (Pelakon Pembantu) Sharifah Hasnor : (Pelakon Pembantu) Datuk Aziz Sattar : (Pelakon Pembantu) .

Cerita ini mengisahkan tentang Tiga orang sahabat Bada,Badi dan Badu sering diganggu oleh musuh-musuh kampung mereka. Kerana tidak tahan dengan gangguan itu, mereka bertiga pergi mengembara dan menuntut ilmu silat dengan seorang guru. Semasa berguru mereka bertiga jatuh dengan tiga orang anak gadis Tok Guru itu. Ini membuatkan Singkong, murid lama Tok Guru menjadi marah. Dia membawa konco-konconya mengancam orang-orang kampung dengan ilmu silat yang dipelajarinya.






Iklan..Sikit.. Klik Sahaja Tak Join pon takpo..









































Tamat

Sebagai penghargaan klik iklan dibawah.. Tak join pun takpe.TQVM




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

.

.