Tinjau Malaysia Merketplace

.

Perhatian!!!! Blog ini sekadar memudahkan peminat-peminat filem lama mencari dan menonton sahaja. Dengan ini cerita-cerita tersebut tidak akan terpapar sekiranya "youtube uploader" tersebut membuang cerita-cerita mereka dari akaun youtube.. Harap Maklum... TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG. SEMOGA TERHIBUR. KLIK BANNER IKLAN IANYA TIDAK MENGANGGU TONTONAN.. TQVM






----TIP MENONTON KLIK SINI----
----NAK DOWNLOAD? LIHAT CARA-CARANYA DISINI----

Wednesday, July 14, 2010

Gila-Gila Remaja 1986

Gila-Gila Remaja filem remaja tahun 1986 arahan Hussein Abu Hassan dibintangi oleh Faizal Hussein : Azroy(Roy) (Pelakon Utama) Rehana Yassin : Susiana (Pelakon Utama) Rosyam Nor : Remy (Pelakon Pembantu) Kamarool Yusof : Farouk (Pelakon Pembantu) R. Jaafar : Guru Besar (Pelakon Pembantu) Hussein Abu Hassan : Bapa Susiana (Pelakon Pembantu) Mahyon Ismail : Ibu Susiana (Pelakon Pembantu) Yusni Jaafar : (Pelakon Tambahan).

Telatah dan kenakalan anak muda bernama Roy yang masih belajar di sekolah swasta sering menimbulkan pelbagai masalah. Di sana dia telah jatuh cinta dengan seorang gadis bernama Susiana dimana tidak disenangi oleh anak Datuk Yaakob, Farouk. Pergaduhan telah tercetus antara Roy dan kumpulan gagak hitam dimana Farouk cedera parah dan Remy dihantar ke pusat pemulihan akhlak. Roy membuat keputusan untuk kembali ke kampung setelah dihina oleh rakan-rakannya.

Cerita ini mengandungi 12 part
Selamat Menonton
























Tamat

2 comments:

  1. ooh peperiksaan...

    http://akudansesuatuz.blogspot.com/2010/07/malaysia-indonesia-mahu-anjur-piala.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails

.

.